Genius&sting
Genius&sting
Genius&sting
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Genius&sting

Genius&sting

الرئيسيةمنتديات الصدقاءأحدث الصورشات العمالقةالتسجيلدخول

مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
( الملاك ) الحب الأوحد

( الملاك ) الحب الأوحد

انثى
العمل : يا طالب الفراق مهلا ان الفراق ليس سهلا اذا اردت ان تعيش بعيدا فتذكرنى كنت حبيبا

مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty
مُساهمةموضوع: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-10, 12:47 am

بسم الله الرجمن الرحيم

جايبلكم النهارده اربع مقارنات بين الاولاد والبنات

ومحدش ينكر ويقول ان الكلام ده غلط

انا عن نفسى اعترف بان الموضوع كله صح وواقعى

بلاش اطول عليكم واسيبكم مع الموضوع مع

المقارنه الاولى

بالنسبه للفتاه
لو شافت مره واحد لاول مره واعجبت بيه تبصله من تحت لتحت عشان ميتفضحشى امرها والناس تتكلم عليها

اما بالنسبه للولد
لو شاف واحده لاول مره واعجب بيها يلف وشه 360 درجه وتلاقى يا عينى نص سكان المنطقه عرفو هو بيبص ليه ويتفضح امره والناس تتكلم عليه

المقارنه الثانيه

بالسبه للفتاه
لو لقت قط غريب فى البيت بتروحله وتطبطب عليه وبتاخده تاكله وتروح للباب تحطه بره وتغنيله اسفه لاصاله والسبب ان ابوها مش بيحب القطط فى البيت
وتعد القط انها هدخله غدا والمسكين يستنى لبكره ويبات فى البرد

بالنسبه للولد
فامبيصدقشى نفسه لما يلاقى قط فى البيت بيتخيل نفسه زين الدين زيدان
ويسدد ضربه حره وفجاه يجد القط نفسه مسدد به خارج النافذه وهو طاير بيقوله منك لله يا شيخ لحد ما يعتر فى صندوق زباله تاخده

المقارنه الثالثه

بالنسبه للفتاه
حين يجد مرعب النساء فى المنزل طبعا كلنا عارفينه ( الصرصور ) تصرخ جامد اكنها بتلحن سيمفونيه بتهوفن من جديد وتجرى تجيب المبيد وتجرى على الصرصور وتقوله حتموت يعنى حتموت والله لاموتك والصرصور بيضحك على خفه دمها لحد ما ابوها يجى وينزل عليه بالقباب

بالنسبه للولد

بيتغر فى نفسه بقا ويقول للصرصور جيتلى لوحدك محدش جابك يعمل فيها بقا رامبو ويصطاد الصرصور ويقطع رجله الاولى ويقوله
بابا فين

الرجل التانيه : ماما فين
الرجل التالته : اخواتك فين
الرجل الرابعه : ساكن فين
بكده يكون تمت عمليه التعذيب ومازال الصرصور حيا
يسيبه صاحى مشلول من غير ارجل عشان يبقى عبره للى هيجى البيت من شله الانس والفرفشه شله مرعبين النساء

المقارنه الرابعه

خناقه بين بنتين ما بنسمعشى الا ..؟؟؟؟؟

انتى حماره
انتى اللى ستين حماره
الزمى حدودك انتى اللى ستميه وستين حماره
ياااه انتى جريئه اوى انتى اللى ست الاف ستميه وستين حماره
لحد ما يوصلو للعد 6666666666666666666666666 من الحمير

اما بين الاولاد فا عينك ما تشوف الا النور الضرب تحت الحزام
وبعد الخصام يحلى السلام

------------------------------------------------

وبكده نقول مات الكلام ولما نقول مات الكلام نقول يلا سلام

*-..-*-..-*-..-**-..-**-..-*-..-*

اذا مات الحب مات القلب واذا مات القلب مات الجسد
kkنانوسة_صغنطوطةkk

kkنانوسة_صغنطوطةkk

انثى
الموقع : http://no-love-no.yoo7.com/profile.forum?mode=editprofile
العمل : مين حب مين مش وقتهالا عتاب عليك زى ما باعك انساه هواه انسى يا قلبى حكايتى معاه كنا فى ثانية
الحاله الاجتماعيه : اناوانت ياقلبى عليه بعناوكناخلاص فى ايديه ليه نعيش على زكريات
الاوسمة : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Cup11010

مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-10, 1:22 am

اذا مات الحب مات القلب واذا مات القلب مات الجسد
حيـران

حيـران

ذكر
العمل : Student at Ain Shams University Human
الحاله الاجتماعيه : C'est l'amour qui a tué
الاوسمة : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... 3h21010

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-21, 6:11 pm

اولا يا سكر
كلامك غلط
انا عن نفسى و بدون مبالغة

اولا
اما بالنسبه للولد
لو شاف واحده لاول مره واعجب بيها يلف وشه 360 درجه وتلاقى يا عينى نص سكان المنطقه عرفو هو بيبص ليه ويتفضح امره والناس تتكلم عليه

غلط

ثانيا

بالنسبه للولد
فامبيصدقشى نفسه لما يلاقى قط فى البيت بيتخيل نفسه زين الدين زيدان
ويسدد ضربه حره وفجاه يجد القط نفسه مسدد به خارج النافذه وهو طاير بيقوله منك لله يا شيخ لحد ما يعتر فى صندوق زباله تاخده

غلط

ثالثا
بالنسبه للولد
بيتغر فى نفسه بقا ويقول للصرصور جيتلى لوحدك محدش جابك يعمل فيها بقا رامبو ويصطاد الصرصور ويقطع رجله الاولى ويقوله

بابا فين
الرجل التانيه : ماما فين
الرجل التالته : اخواتك فين
الرجل الرابعه : ساكن فين
بكده يكون تمت عمليه التعذيب ومازال الصرصور حيا
يسيبه صاحى مشلول من غير ارجل عشان يبقى عبره للى هيجى البيت من شله الانس والفرفشه شله مرعبين النساء

غلط

رابعا

اما بين الاولاد فا عينك ما تشوف الا النور الضرب تحت الحزام
وبعد الخصام يحلى السلام

غلط

يلا سلام
( الملاك ) الحب الأوحد

( الملاك ) الحب الأوحد

انثى
العمل : يا طالب الفراق مهلا ان الفراق ليس سهلا اذا اردت ان تعيش بعيدا فتذكرنى كنت حبيبا

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-22, 10:08 pm

اولا انا مش سكره يا جميله يا حلوه انتى
ثانيا انا مش عايزه اتكلم
انا لسه شيفاك بتتخانق مع صرصار من كام يوم و تقريبا هو اللى غلبك
حيـران

حيـران

ذكر
الاوسمة : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... 3h21010

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-26, 4:18 pm

لو صورصار غلبنى مكنتش دخلت المنتدى و رديت عليكى يا قطة
بلاش يا سكر
و بعدين دة رأى الرجالة
ان كيدهم عظيم
فعلا
بحر

بحر

ذكر
العمل : على الله وكلو تمام
الحاله الاجتماعيه : مش عارف والله

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-26, 6:43 pm

انا مش هقول غير

حسبى الله ونعم الوكيل

البنات دول مخاليق غريبة

ال بنات ال

حيـران

حيـران

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-27, 1:28 pm

اة والله يابحر
تصدق ان كانت فى بنت عاوزة تكلمنى بخمس رجول
و واحدة تانية عندها صرع فى عنيها ازاى معرفش
مخاليق غريبة
( الملاك ) الحب الأوحد

( الملاك ) الحب الأوحد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-31, 3:49 pm

بخمس رجول واللهى كويس تنفعك اوووى دى
مخاليك اغرب
حيـران

حيـران

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-31, 3:55 pm

على فكرة اسمها
مخاليق
مش
مخاليك
ههههههههههههههههههههههههههههه
( الملاك ) الحب الأوحد

( الملاك ) الحب الأوحد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-31, 4:21 pm

معلش اصل انا
نحو اميه
و لدغه كمان
و صقته حضانه سبنالك انت النطق الكويس
حيـران

حيـران

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-31, 4:23 pm

دة اكييد
لو عاوزة تعيدى حضانى قوليلى
اعرف ممرضة هتدرسلك
( الملاك ) الحب الأوحد

( الملاك ) الحب الأوحد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-31, 4:27 pm

لا خليها تدرسلك انت يمكن تستفاد
التكرار يعلم الا ايه ........اوك
حيـران

حيـران

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-31, 5:01 pm

فعلا التكرار يعلم ملك
ههههههه
( الملاك ) الحب الأوحد

( الملاك ) الحب الأوحد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-07-31, 8:57 pm

ااااااااااااااااااااااسكت
مش غيروها و بقت
التكرار يعلم كناريا
yes-love
الادارة
الادارة
yes-love

ذكر
الحاله الاجتماعيه : بحث عن الامان والراحه ؟؟؟
الاوسمة : مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Fb3d4910

مُساهمةموضوع: رد: مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....   مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط .... Empty2008-08-10, 6:18 pm

اسف علي التاخير
بس موضوع جميل بجد
وتسلم اديكي
https://yes-love-yes.yoo7.com/index.htm

مقارنات خفيفه بين الاولاد والبنات .... عايز جرىء او جريئه تقول كلامى غلط ....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-